sprzęt geodezyjny używany

Katalog wyszukanych fraz

Pet Partu

Temat: Kasy fiskalne a CD
Piotr Wypych napisał(a):


Ostatnio widziałem dyskusję n.t. konieczności używania kas fiskalnych przy
sprzedaży oprogramowania osobom fiz. i napisze co o tym wiem (jezli było, to
z góry przepraszam)

Przedyskutowałem sprawę z księgową i to wygląda tak: z powodu jakiegoś
nieprzemyślanego przepisu na kasach fiskalnych ma być rejestrowane wszystko
co jest sprzedawane na CD, nieważne co, więc m.in. oprogramowanie -
niezależnie obrotów osiąganych przez firmę. Mnie księgowa radzi osobom
fizycznych nie dawać CD w zestawach - kazać im ściągać program z internetu,
przegrywać na miejscu, na PenDrive itp. A przynajmniej trzymać się takiej
wersji.
I czekać, aż ci durnie z MinFin zorientują się co zrobili i odkręcą sprawę.

--
Piotr Wypych
CODER - Programy geodezyjne
www.coder.pl


Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem. W przepisach jest, że mam nabijać
na kasę oprogramowanie ale tylko takie, które jest sprzedawane na
płytach CD? Każda inna forma dostarczenia softu nie podlega pod przepis?
O to chodzi? Jak wogóle brzmi ten przepis? A co ze sprzętem
elektronicznym? Z tego co pamiętam to oprócz softu jeszcze sprzedaż
sprzętu elektronicznego należy rejesrować na kasie. Komputer, karta graf
i inne chyba się do takiego sprzętu zaliczają...

Pozdrawiam.


Źródło: topranking.pl/1284/77,kasy,fiskalne,a,cd.php


Temat: PROPOZYCJA: pl.sci.geodezja
-----------------RFD-------------------
Nazwa grupy: pl.sci.geodezja
Krotki opis: geodezja i kartografia.

Moderowana: NIE

Opis: Geodezja w wykonawstwie i administracji,
wymiana doswiadczen i pogladow na temat nowinek z branzy,
wykorzystywanego sprzetu,oprogramowania i technologi.
Problemy interpretacji prawa w geodezjii.
Grupa dla geodetow i zawodow blisko spokrewninych
(kartografia,fotogrametria).

Tematy zabronione: GIS i CAD dotyczace komputerow.
Odsylam do grup pl.comp.cad i pl.comp.gis.
Wycena nieruchomosci (szeroki temat).

Zabronione jest takze wysylanie listow zawierajacych jakiekolwiek
binaria -- programow/zdjec itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie
zwiazane z tematem grupy.  Nie jest to takze miejsce na ogloszenia
reklamowe, nawet jesli sa zwiazane z tematem grupy.  Dopuszczalne sa
pojedyncze ogloszenia dotyczace ofert sprzedazy uzywanego sprzetu
geodezyjnego (bez komuterow i akcesoriow), jednak powtarzajace
sie ogloszenia beda traktowane jak spam.

Autor propozycji: jacy@polbox.com Jacek Marciniak

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.comp.gis
pl.comp.cad

Casz trwania: dwa tygodnie
---------------------------RFD-KONIEC----------------------------


Źródło: topranking.pl/1730/propozycja,pl,sci,geodezja.php


Temat: PROPOZYCJA: pl.sci.geodezja
Popieram i ciesze sie. Juz
dawno na to czekalem.
Jacek Marciniak napisał(a) w
wiadomości: ...
-----------------RFD----------
---------
Nazwa grupy: pl.sci.geodezja
Krotki opis: geodezja i
kartografia.

Moderowana: NIE

Opis: Geodezja w wykonawstwie
i administracji,
wymiana doswiadczen i pogladow
na temat nowinek z branzy,
wykorzystywanego
sprzetu,oprogramowania i
technologi.
Problemy interpretacji prawa w
geodezjii.
Grupa dla geodetow i zawodow
blisko spokrewninych
(kartografia,fotogrametria).

Tematy zabronione: GIS i CAD
dotyczace komputerow.
Odsylam do grup pl.comp.cad i
pl.comp.gis.
Wycena nieruchomosci (szeroki
temat).

Zabronione jest takze
wysylanie listow zawierajacych
jakiekolwiek
binaria -- programow/zdjec
itp, jakikolwiek spam oraz
dyskusje nie
zwiazane z tematem grupy.  Nie
jest to takze miejsce na
ogloszenia
reklamowe, nawet jesli sa
zwiazane z tematem grupy.
Dopuszczalne sa
pojedyncze ogloszenia
dotyczace ofert sprzedazy
uzywanego sprzetu
geodezyjnego (bez komuterow i
akcesoriow), jednak
powtarzajace
sie ogloszenia beda traktowane
jak spam.

Autor propozycji:
jacy@polbox.com Jacek
Marciniak

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.comp.gis
pl.comp.cad

Casz trwania: dwa tygodnie
---------------------------RFD
-KONIEC-----------------------
-----


Źródło: topranking.pl/1730/propozycja,pl,sci,geodezja.php


Temat: Uzywany sprzet.
luknij na stronę http://www.geomatix.com.pl/

Grzegorz Jaworowicz napisał(a) w wiadomości: ...

Szukam informacji o FIRMACH zamujacych sie sprzedaza uzywanego sprzetu
geodezyjnego (SETY). Bylbym wdzieczny za jak najszybsza odpowiedz najlepiej
wraz z cennikiem.

Wojciech Jaworowicz
(d@alpha.pl)



Źródło: topranking.pl/1831/70,uzywany,sprzet.php


Temat: instrumenty geodezyjne

Użytkownik <stanisl@op.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1653.000006b5.3e2d2@newsgate.onet.pl...


Pytanie: gdzie można znaleźć w sieci (najlepiej zagranicznej ale nie
tylko)
oferty sprzedaży używanego sprzętu geodezyjnego.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


w Polsce uzywane instrumenty sprzedaje np. Geomatix

pozdrawiam


Źródło: topranking.pl/1831/58,instrumenty,geodezyjne.php


Temat: instrumenty geodezyjne


Użytkownik <stanisl@op.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1653.000006b5.3e2d2@newsgate.onet.pl...
| Pytanie: gdzie można znaleźć w sieci (najlepiej zagranicznej ale nie
tylko)
| oferty sprzedaży używanego sprzętu geodezyjnego.

| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

w Polsce uzywane instrumenty sprzedaje np. Geomatix

pozdrawiam


--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/


Źródło: topranking.pl/1831/58,instrumenty,geodezyjne.php


Temat: Do Roberta Guta
IWA <I@poczta.fmnapisał(a) w artykule <3a6a0da@news.vogel.pl...


Wlacz gadu-gadu. Doti


A Rafał nie ma telefonu/faxu/maila/telexu/icq/komórki/gołębnika pocztowego?

TEMATYKA GRUPY
Geodezja w wykonawstwie i administracji, wymiana doświadczeń i pogladów na
temat nowinek z branży, wykorzystywanego sprzętu, oprogramowania i
technologi. Problemy interpretacji prawa w geodezji. Grupa dla geodetów,
fotogrametrów i kartografów.

TEMATY ZABRONIONE
GIS i CAD w tematach odbiegających od zagadnień geodezyjnych. Odsyłam do
grup pl.comp.cad i pl.comp.gis. Wycena nieruchomości (szeroki temat).
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających binaria -
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Dopuszczalne są pojedyncze ogłoszenia dotyczące
ofert sprzedaży używanego sprzętu geodezyjnego (bez komputerów i
akcesoriów), jednak powtarzające się ogłoszenia będą traktowane jak spam.


Źródło: topranking.pl/1831/18,do,roberta,guta.php


Temat: uzywany sprzet
Cześć, tu Arek.
Sprecyzuj o jaki sprzęt chodzi, najkorzystniej chyba popytać po ludziach
(bez pośredników :)


----- Original Message -----
From: "krzysztek" <krzysz@buziaczek.pl
To: <pl-sci-geode@newsgate.pl
Sent: Thursday, May 06, 2004 10:18 AM
Subject: uzywany sprzet

czy ktos orientuje sie gdzie mozna kupic uzywany sprzet geodezyjny ?
dzieki za odp

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.geodezja


Źródło: topranking.pl/1831/33,uzywany,sprzet.php


Temat: uzywany sprzet
w sklepie OPGK- Olsztyn ul 1-go Maja, lub na ul Kościuszki (specjalny sklep
geodezyjny} Olsztyn.OPGK to nie ciekawa firma.
krzysztek <krzysz@buziaczek.plnapisał(a) w artykule
<602d.00000079.4099f@newsgate.onet.pl...

czy ktos orientuje sie gdzie mozna kupic uzywany sprzet geodezyjny ?
dzieki za odp

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



Źródło: topranking.pl/1831/33,uzywany,sprzet.php


Temat: geo-las usługi geodezyjne
... i słaba znajomość FAQ (ang.Frequently Asked Questions)

TEMATYKA GRUPY
Geodezja w wykonawstwie i administracji, wymiana doświadczeń i pogladów na
temat nowinek z branży, wykorzystywanego sprzętu, oprogramowania i
technologi. Problemy interpretacji prawa w geodezji. Grupa dla geodetów,
fotogrametrów i kartografów.

TEMATY ZABRONIONE
GIS i CAD w tematach odbiegających od zagadnień geodezyjnych. Odsyłam do
grup pl.comp.cad i pl.comp.gis. Wycena nieruchomości (szeroki temat).
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających binaria -
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Dopuszczalne są pojedyncze ogłoszenia dotyczące
ofert sprzedaży używanego sprzętu geodezyjnego (bez komputerów i
akcesoriów), jednak powtarzające się ogłoszenia będą traktowane jak spam.


Źródło: topranking.pl/1831/78,geo,las,uslugi,geodezyjne.php


Temat: Sprzęt geodezyjny
Witam kolegów po fachu!
Słyszałem że są firmy, osoby prywatne itp. które sprowadzają tani uzywany
sprzęt geodezyjny.
Czy ktos mógłby podać jakieś namiary na  takie firmy, osoby które sie tym
znajdują. Intersuje mnie jak kształtują sie ceny takiego sprzętu. Bedę
wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam


Źródło: topranking.pl/1831/sprzet,geodezyjny.php


Temat: Sprzęt geodezyjny
Użytkownik "Daru" napisał


Witam kolegów po fachu!
Słyszałem że są firmy, osoby prywatne itp. które sprowadzają tani uzywany
sprzęt geodezyjny.
Czy ktos mógłby podać jakieś namiary na  takie firmy, osoby które sie tym
znajdują. Intersuje mnie jak kształtują sie ceny takiego sprzętu. Bedę
wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam


Moze byc http://www.geoida.pl/ ?
Stahoo


Źródło: topranking.pl/1831/sprzet,geodezyjny.php


Temat: Sprzęt geodezyjny


Słyszałem że są firmy, osoby prywatne itp. które sprowadzają tani uzywany
sprzęt geodezyjny.


  Bajki. Jeśli dobry to nie tani. Jeśli tani to nie dobry.
  Mam pewne doświadczenie w tej materii. Od renomowanego sprzedawcy sprzetu
  geodezyjnego kupiłem używany sprzet. Popracowałem 2 lata i musiałem wymienić:
  - ładowarkę bo była zintegrowana z baterią,
  - drugą baterię bo po naładowaniu na maksa pracowała 2 godziny,
  - diodę w dalmierzu bo była tak wyeksploatowana, że niewiele można było
    zmierzyć.
  Nie muszę dodawać, że awarie nastapiły po upływie 6 miesiecznej gwarancji.
  Po 2 latach dalmierz padł i stał u sprzedawcy ponad rok - podobno nie można  
  było zdobyć jakichś części. Teraz stoi sobie grzecznie na kominku...
  Dobrymi radami podobno jest jest wybrukowane piekło, ale mimo wszystko
  dobrze radzę: Weź kredyt, pożycz od krewnych i kup  NOWY instrument.
  pozdrowienia MW


Źródło: topranking.pl/1831/sprzet,geodezyjny.php


Temat: Sprzęt geodezyjny
Jeżeli w grę wchodzą nasadki i teodolit-proszę o kontakt na priv.
elektronika.@wp.pl
pozdrawiam- Zdzisław
Użytkownik Daru <darucad[nospam]@hoga.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b59drq$8h@atlantis.news.tpi.pl...

Witam kolegów po fachu!
Słyszałem że są firmy, osoby prywatne itp. które sprowadzają tani uzywany
sprzęt geodezyjny.
Czy ktos mógłby podać jakieś namiary na  takie firmy, osoby które sie tym
znajdują. Intersuje mnie jak kształtują sie ceny takiego sprzętu. Bedę
wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam



Źródło: topranking.pl/1831/sprzet,geodezyjny.php


Temat: Teleskop z Allegro
Odwiedż market Lidl - tam bywają lunety SkyLux w niewiarygodnej cenie ok.
300 PLN! Wszyscy (którzy nie używali tego sprzętu) powiedzą "szajs", bo tak
tanio. A jest to całkiem  niezły refraktorek 70/700 (obiektyw achromatyczny
Fraunhofer nieklejony), na montażu paralaktycznym typu EQ2, 2 okulary
Kellnera (!) i badziewny niestety statyw. Ten ostatni nalezy od razu
wymienic na jakis uzywany statyw geodezyjny. A do montażu mozna podłączyć
napęd elektryczny na obie osie.  Widok np Księżyca jest porównywalny z
widokiem w rosyjskiej lunetce ZRT (po liftingu), no ale cena już nie!
Pozdrawiam
Daniel D.

Użytkownik "Marcin Laszewski" <la@rtg.specjal.szpital.lublin.plnapisał
w wiadomo ci
Witam,

Chcialbym zakupic jakas "lunete" do ogladania niebia. Na Allegro jest duzo
lunet 60x525 (do 200 zl) i teleskopow zwierciadlanych 70x700 do 350 zl
firmy "Optisan".

Czy ktos sie orientuje, czy to jest to sprzet warty swej ceny i czy w tym
przypadku warto kupic "zwierciadelko" czy lepiej lunete?



Źródło: topranking.pl/1838/teleskop,z,allegro.php


Temat: ile zarabia geodeta
W małopolsce stawki są dość niskie. podział - 1000-1200 zł mapka - 500-600
Większość geodetów pracuje na własną rekę . Zarobki sa wiec uzaleznione od
ilosci klientów.Wielu klientów jest jednak automatycznie przechwytywanych przez
pracowników w urzedach gminy , którzy majac wykształcenie geodezyjne "dorabiają
sobie".Dobrze jest miec jakiegoś znajomego projektanta , który będzie podrzucał
zlecenia na roboty.Mozna się tez zatrudnić w charakterze biegłego sądowego - w
plenerze czasem sa awantury miedzy "stronami" ale mozna wystawiać wyraźnie
wieksze rachunki.Podsumowując - podstawą jest pozyskanie klienta i wyrobienie
marki.Niektórzy geodeci zarabiają całkiem dobrą kasę .
W firmie geodezyjnej ważny jest własny sprzęt:

dalmierz uzywany - od ok. 10tys zł nowy - od ok 20tys. (najbardziej "wypasione"
cuda techniki mogą kosztowac i 50tys.)
Do tego komputer z odp oprogramowaniem (popularny zestaw Winkalk +Mikromap ok.
700zł) i ...samochód :)


pzdr

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,41227225,41227225,ile_zarabia_geodeta.html


Temat: PROPOZYCJA: pl.misc.gps

Grzegorz Chyla wrote:

Zenobiusz Zimny wrote:
Mam pytanie. Ilu 'Was' chce pisać o takich szczegółowych rzeczach? To
znaczy ilu Was jest?

Ja szacuję na około setki z różnych źródeł.
To znaczy pisać regularnie pewnie będzie z 10 osób, ale setka
czytających znajdzie się spokojnie, plus ludzie wpadający co jakiś czas
 z konkretnym pytaniem.

Na spotkaniu projektu przecięcia (w lesie pod Kaliszem, ale to już
przecięcia tak mają) w lipcu ubiegłego roku było 12 osób z całej Polski.
A przecięcia (http://www.confluence.org ) to przecież tylko drobny
epizod.

Wiem, gps jest ciągle w Polsce dość nową technologią, ale uważam że
i do nas dotrze fala popularności z zachodu.

Jeszcze coś - radionawigacja to jednak coś zupełnie innego (zresztą
bardziej pasowałaby do pl.sci. ), tak samo geodezja. Rozmawiałem
niedawno z geodetą i okazało się, że rozmawiamy zupełnie innymi
językami.

Zresztą geodeta czy radionawigator zupełnie nie zainteresuje się
łażeniem
po łące z małym pudełkiem tak żeby ślad na ekranie narysował np. kwiatek
;-)
(http://www.gpsdrawing.com )

Czesc,

gps zawsze mnie interesowal, tylko cena zniechecala.
Teraz aobaczylem w ofercie gps z opcja WAAS, z dokladnoscia do 3 metrow,
tylko musi byc naziemna stacja korygujaca pomiary.
Czy w Polsce mozna uzywac gps z waas i na jakim obszarze kraju ?

I ostotnie, czy gps musi byc tak drogi i czy jest szansa ze zastapi
dawniejszy tani kompas, ktorego uzywali harcerze.
Ale gdy grupa powstanie to zrobcie tak, aby laczyla gps z nawigacja ze
zdjeciami lotniczymi, z gps w systemach security, nawigacji
samochodowej, czyli gps + aplikacje.
+ oferty handlowe kupie/sprzedam,
bo inaczej gps sie nie zdola upowszechnic gdyz nadal jest za drogi,
a ludzie maja duzo uzywanego sprzetu, ale nie maja gdzie sie go pozbyc,
a niekoniecznie kazdy lubi licytacje typu allegro.

Na allegro gps nowy czy uzywany startuje zreszta od 500 zl
http://www.allegro.pl/search.php?str=gps

na ebay juz od 50 $
http://search.ebay.com/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&ht...

Jacek


Źródło: topranking.pl/1730/propozycja,pl,misc,gps.php